CARIERE

careerDaca sunteti atras de oportunitatea de a va alatura unei echipei tinere si dinamice si de a va dedica unor posturi provocatoare in cadrul unei companii distribuitoare de produse farmaceutice, va rugam sa ne trimiteti CV-ul dumneavoastra cu specificarea postului pentru care aplicati, folosind aceasta pagina sau prin e-mail la adresa: hr@remediadl.ro

Candidatul ideal

Studii economice (de preferat)
Cunostinte de contabilitate –> usurinta in interpretarea datelor dintr-o balanta sintetica
Cunoscator excel de preferat nivel mediu: functii & pivot table (proba practica)
Experienta min. 1 an in dep. Credit Control (avantaj in domeniul farma)
Lucru cu baze mari de date si clienti (peste 1.000);

 

Descrierea jobului

Suport pentru colectarea creantelor intarziate la plata: instiintari, notificari, somatii, telefon clienti;
Monitorizare si notificare clienti intarziati la plata catre asiguratorul de creante;
Pregatirea dosarelor de plata dauna / actiune in instanta;
Analiza solicitarilor de limita asigurata si plasarea lor in platforma Eolis;
Definire clienti noi + puncte de lucru
Rapoarte de bonitate clienti: ICAP/Keysfin
Evidenta contracte clienti, acte aditionale;
Evidenta garantii clienti: BO, cesiuni, gaj stoc, gaj licente, etc.;
Inscriere Aegrm – garantii clienti;
Confirmari de sold semestriale si punctaje solduri clienti;
Actualizare rapoarte zilnice;
Alte rapoarte/analize ad-hoc.

Candidatul ideal
Minimum 3 ani experienta in distributie/supply chain;
Cunostinte in vanzari sau gestionare stocuri de marfa;
Capacitate de analiza si sinteza;
Bune cunostinte de operare PC (MS -EXCEL, baze de date);
Mod de lucru organizat, orientat spre rezolvarea problemelor;
Atentie distributiva, rigurozitate in munca cu cifrele;
Abilitati de comunicare, initiativa, spirit de echipa.
Prezinta avantaj urmatoarele:
Absolvent studii superioare
Limba engleza

 

Descrierea jobului

Obiectiv Principal:
Optimizarea stocului curent, in depozitul central si in filiale;
Alte Responsabilitati:
Verificarea stocurilor si propunerea de imbunatiri pentru optimizarea miscarilor de stoc;
Analizarea si verificarea suprastocurilor existente in depozite; propuneri de re-distribuire intre depozite;
Evaluarea comenzilor pe categorie de produse, stocurilor negative, propunand masuri corective;
Alte masuri de optimizare si imbunatatire a evolutiei viitoare a stocului cumulat de marfuri.

Candidatul ideal

  • Experienta de minimum 1 an (constituie avantaj experienta intr-un depozit de medicamente)
  • Atestat motostivuitorist (prezinta avantaj)

 

Descrierea jobului

  • Receptioneaza cantitativ si calitativ marfurile care intra in depozit 
    •Asigura repartizarea si ordonarea corecta a produselor din depozit, conform cu prevederile legale in domeniu si cu standardele de calitate 
    •Verifica conditiile de ambalare si de inscriptionare ale produselor receptionate si livrate 
    •Colecteaza prompt si corect comenzile pentru livrare 
    •Asigura securitatea si integritatea bunurilor din gestiune 
    •Participa la inventarele periodice.Oras de lucru

Bucuresti

Candidatul ideal

– experienta in vanzari
– experienta in domeniul farma – criteriu eliminator
– abilitati de vanzare si negociere
– capacitate de prioritizare a sarcinilor

Descrierea jobului

– realizarea activitatii de vanzari prin telefon, cu indeplinirea lunara a obiectivelor de vanzari si incasari
– urmarirea platilor si efectuarea programarilor la plata pentru clientii alocati
– mentinerea unor relatii excelente cu clientii existenti si atragerea de noi clienti prin activitati de promovare

 

Oras de lucru

Bucuresti

Candidatul ideal

– buna cunoastere a pietei
– experienta in domeniul vanzarilor farmaceutice de minim 2 ani – criteriu eliminator
– studii medii (studiile superioare prezinta avantaj)
– cunostinte minime PC;
– abilitati de lucru in echipa;

Descrierea jobului

• Promoveaza si vinde produsele companiei catre clientii din zona alocata
• Dezvolta si coordoneaza portofoliul de clienti ai companiei in zona de responsabilitate;
• Recupereaza creantele de la clientii din zona de responsabilitate in conformitate cu politica comerciala a companiei;
• Verifica corectitudinea soldurilor la zi ale clientilor din zona sa de responsabilitate;
• Confirma soldurile cu clientii din zona alocata annual sau la cererea departamentului Financiar;
• Negociaza si urmareste realizarea de contracte cu clientii companiei respectind politicile si strategiile companiei comunicate in cursul sedintelor de vanzari;
• Raporteaza activitatea la termenele si in formatul solicitat de companie;
• Raporteaza imediat catre Departamentul Farmacovigilenta al Farmaceutica Remedia Distribution & Logistics SRL reactiile adverse/defectele de calitate ale medicamentelor din portofoliul companiei care ii sunt aduse la cunostinta indiferent de calea pe care le primeste (telefon , fax, mail, direct de la profesionistii din domeniul sanatatii, pacienti, etc;

Oras de lucru: Bucuresti

 

Formular de contact

Nume (obligatoriu)

E-mail (obligatoriu)

Telefon (obligatoriu)

Adauga CV (obligatoriu)

Subiect

Message