Responsabilitati:

– Îşi însuşeşte politica de vânzări şi se documentează cu privire la serviciile comercializate (reviste cu specific medical, abonamente, evenimente medicale, spatiu publicitate in cadrul revistelor);
– Creează, dezvoltă şi menţine relaţiile cu clienţii companiei;
– Prezentarea si promovarea serviciilor;
– Prospecteaza piata si identifica clientii noi;
– Negociaza si incheie contracte;
– Contactează potenţialii clienţi prin surse proprii şi surse oferite de către companie;
– Întocmeşte rapoarte de vânzări săptămânal, pentru actualizarea informaţiilor din baza de date;
– Analizează piaţa din zona arondată – concurenţă, politici de preţuri.

Cerinte:

– STUDII SUPERIOARE (de preferat PR, Media, Publicitate)
– EXPERIENTA IN DOMENIU MINIM 2 ANI
– Detinerea unui portofoliu de contacte in mediul de business medical local constituie un mare avantaj
– diplomatie, proactivitate si orientare catre client;
– bune abilitati de comunicare si negociere;
– limba engleza avansat
– cunoștințe de operare MS Office, internet și e-mail.

Beneficii:

– pachet salarial atractiv;
– bonus lunar in functie de vanzari;
– mediu de lucru placut;
– posibilitatea dezvoltarii personale si profesionale.

Descriere companie:
TARUS Media face parte din compania TARUS Group si se inscrie in topul celor mai reprezentative organizatii romanesti din sfera promovarii sanatatii, ce ofera consultanta in afaceri si comunicare in domeniul sanatatii si in cel social-economic, in scopul aducerii in Romania a celor mai noi idei si concepte de sanatate vehiculate pe glob, pentru a oferi comunitatilor medicale si farmaceutice oportunitatea de a experimenta si aplica pe plan local modele ce si-au probat succesul pe plan international.
Principalele proiecte desfasurate de TARUS Media inca de la infiintare (2006) sunt reprezentate de:
– organizarea periodica, pe plan intern si international, a unei ample palete de conferinte, simpozioane, mese rotunde etc., care au angrenat participarea celor mai importante institutii de profil, a factorilor de decizie si a actorilor din sectoarele de sanatate public si privat, precum si din industriile conexe.
– publicistica medicala, cu doua proiecte editoriale de succes: The British Medical Journal (BMJ) si Medica Academica.
– activitati de marketing si promovare produse.