- Elaboreaza si implementeaza strategia de relatii cu furnizorii interni si externi;
- Preluarea, mentinerea si dezvoltarea relatiei cu furnizorii existenti, precum si suplimentarea portofoliului de furnizori;
- Preluarea si mentinerea corespondentei cu furnizorii actuali si potentiali; raspunde de buna derulare a corespondentei cu furnizorii impreuna cu departamentele implicate;
- Negociaza contractele de achizitii, evalueaza corect oportunitatea acceptarii unui furnizor nou; renegociaza conditiile contractuale la nivel superior pe contractele existente;
- Suplimentarea portofoliului cu minim 2 companii/luna, cu obiectiv de crestere a vanzarilor si marjelor lunare cu minim 25% vs. istoric lunar;
- Evalueaza situatia existenta, creeaza si implementeaza proceduri de lucru privind principalele activitati din department (sistemul de comanda, centralizarea achizitiilor, selectarea ofertelor, evaluarea diverselor canale de aprovizionare in functie de calitate, servicii si costuri; stabilirea indicatorilor de performanta pentru achizitori; implementarea rapoartelor zilnice/saptamanale catre management;
- Analizeaza piata furnizorilor, realizeaza analiza comparata a ofertelor pe piata;
- Asigura stocul diviziei “distributie farmacii”, conform cu forecastul de vanzari (pe produs, pe filiala);
- Urmareste derularea contractelor de achizitii si respectarea clauzelor contractuale;
- Coordoneaza echipa de analisti cumparari si stabileste indicatori de performanta pentru subordonati;
- Intocmeste rapoarte saptamanale/lunare/trimestriale catre conducere.
Manager relatia cu furnizorii
- Studii obligatorii: superioare, de preferat economice;
- Foarte bune cunostinte de limba engleza si alte limbi straine(preferabil germana);
- Buna cunoastere a mediului concurential de afaceri farma;
- Experienta in domeniul comercial de minim 4 ani;
- Cunostinte juridice privind dreptul comercial (intern si extern) si cunostinte de logistica;
- Excelente abilitati de utilizare a computerului (Word, Excel), ERP, CRM;
- Experienta intr-o functie de conducere si de coordonare constituie un avantaj;
- Abilitati de comunicare si negociere, in corespondenta comerciala.
- Spirit de observatie, dinamism, gandire comerciala, eficienta
- Nivel salarial atractiv functie de experienta, implicare si rezultate.
- Mediu de lucru placut, dinamic, echipa tanara.
- București